Werken bij IBC Impact


Wil jij ook organisaties helpen steeds een beetje beter te worden?

Wij helpen organisaties graag beter te presteren. En we zijn blij als jij dat ook wilt, want we zijn altijd op zoek naar nieuwe collega’s bij IBC Impact!

Ben jij iemand met een hart voor persoonlijke relaties en een passie om mensen en organisaties vooruit te helpen? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken!

Aan de hand van onze verbeterprogramma’s bij IBC Impact, werk je de meeste tijd voor onze opdrachtgevers aan procesoptimalisaties, verbetertrajecten en aan digitale- en agile transities. Dit doen we in advies trajecten of voor een langere (interim) periode bij de opdrachtgever, daarnaast krijg je nog de tijd om ook binnen IBC te werken aan leuke ontwikkelings- en verbetertrajecten.

Vanuit IBC Impact helpen we je waar mogelijk en stellen we jouw ontwikkeling voorop en ondersteunen je doormiddel van sparring en interessante opdrachten. En of je nu thuis wilt werken of toch liever op kantoor, beide is mogelijk in afstemming met je opdrachtgever. Nog leuker is dat je naast het werken bij je opdrachtgever je ook altijd welkom bent om te komen werken in een van onze kantoren in Utrecht, Maastricht, Aachen of Hamburg.


Wat biedt IBC Impact?

Naast een heel leuk team, dat samenwerken en ontwikkeling hoog in het vaandel heeft staan en een hoge mate van flexibiliteit bieden we je goede arbeidsvoorwaarden met een marktconform salaris (tussen de €3.500 en €6.000 o.b.v. een 40-urige werkweek en je ervaring), vakantietoeslag, 13e maand, bijdrage aan pensioenregeling en een thuiswerkvergoeding. Uiteraard krijg je bij ons de keuze om gebruik te maken van mobiliteitsvergoeding of een leaseauto. Ook heb je recht op een opleidings- en ontwikkelbudget voor training en opleiding. En als kers op de taart hebben we bonusregelingen voor bijvoorbeeld het aanbrengen van opdrachten voor collega’s.

Maar daar stopt het niet! Zo organiseren we vijf keer per jaar de ‘IBC Impact dagen’. Waarbij we donderdag eind van de middag starten met gezamenlijk borrelen en dineren op locatie om bij te kletsen, waarna de vrijdag in het teken staat van kennisoverdracht & team- en persoonlijke ontwikkeling. En we organiseren drie keer per jaar de ‘IBC Family meeting’ met de hele IBC-groep, lees: naast de laatste ontwikkelingen en stand van zaken vooral veel gezelligheid op mooie locaties.

 

 

 

Wat breng jij mee?

  • Minstens vijf jaar relevante werkervaring
  • Een drive om mensen en organisaties vooruit te helpen,
  • Je geniet van samenwerken met anderen,
  • Je wilt je verder ontwikkelen tot een ’trusted advisor’,
  • Je bent resultaatgericht,
  • Hebt affiniteit met één of meer van de thema’s waarin IBC actief is zoals Procesoptimalisatie, Agile transities, Digitale transities en/of Projectmanagement,
  • Aanpassingsvermogen, communicatieve vaardigheden, flexibiliteit en leergierigheid zijn woorden die bij jou passen.

Hoe wij werken?

Volgens het IBC Impact gedachtengoed, waarbij we geloven in een integrale aanpak van vooruitgang en elke dag een beetje beter worden. Daar leren we je graag alles over. Begint het een beetje te kriebelen en is je nieuwsgierigheid gewekt? Wacht niet langer en laten we samen succesvol zijn. Neem contact met ons op en vertel jouw verhaal. Wij zijn benieuwd hoe jij impact wilt maken voor onze klanten en collega’s!

Interesse?

Wil je direct solliciteren? Of ben je benieuwd naar wat voor opdrachten wij jou kunnen bieden voor jouw expertisegebied? Neem contact op met Arjen!

Medewerkers vertellen

Wij kunnen uiteraard vertellen wat onze medewerkers allemaal doen, maar dat laten we liever gewoon aan hen over.

Lees hier wat ze vertellen over IBC:

“Werken bij IBC Impact betekent veel meer dan alleen opdrachten uitvoeren. Hier werk je samen met collega’s aan prachtige verbeterprojecten, zowel intern als extern bij diverse bedrijven. Onze impact is echt voelbaar. Bij IBC word ik gestimuleerd om mijn ambities om te zetten in gerichte acties, ondersteund door collega’s en bij verschillende interne projecten. Ik ben niet alleen consultant, maar ook een volwaardig teamlid. Mijn talenten kan ik volledig benutten: van het delen en overbrengen van mijn kennis van procesmanagement tot het inzetten van mijn organisatorische kwaliteiten bij diverse IBC-evenementen. Bij IBC vind ik het complete plaatje.”
Suzanne Straatman, IBC Impact

“Werken bij IBC Impact daagt mij uit om niet alleen mijn opdrachten uit te voeren, maar ook om blijvende verbeteringen voor onze klanten te realiseren. Naast het vervullen van mijn taken, krijg ik de kans om mijn kennis te delen door middel van trainingen voor zowel collega’s als klanten. Bovendien word ik betrokken bij strategische vraagstukken, waarbij ik mijn expertise kan inzetten om bij te dragen aan de ontwikkeling en groei van onze organisatie. We zoeken elkaar bij IBC Impact ook regelmatig op, waarbij we onze ervaringen bij klanten delen en elkaar helpen om ons verder te ontwikkelen en te verbeteren. “

Bas Overtoom, IBC Impact