
Gwen Vrenken
Young Professional | IBC Ambition
“Als Young Professional heb ik een passie ontwikkeld voor het ondersteunen van organisaties. Bij verschillende bedrijven heb ik ervaring opgedaan met (project) ondersteunende werkzaamheden waardoor ik breed inzetbaar ben. Bij IBC Ambition bouw ik mijn werkervaring als project- en proces professional uit”.
+31 6 81357968
g.vrenken@ibc.nl
Nijmegen
02 maart 1999
Skills
// MIJN COMPETENTIES
Sociaal
Communicatief
Analytisch
Pro-actief
Gedreven
Oplossingsgericht
// TECHNISCH
Microsoft Office
Microsoft Excel
Diverse Rabobank systemen
//AMBITION DEVELOPMENT PROGAM
Professional Scrum Master I
LEAN – Yellow Belt
Discovery Insights
Persoonlijke coaching
Personal skills program
Intervisie
// MIJN TALEN
Nederlands (moedertaal)
Engels (uitstekend)
Duits (redelijk)
Spaans (basis)
Werkervaring
YOUNG PROFESSIONAL
IBC Ambition | 12/2022 – Heden
Tijdens het Development Program van IBC Ambition werk ik naast de opdrachten bij diverse opdrachtgevers ook aan mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling. Het trainingsprogramma is gefocust op zowel het ontwikkelen van business skills met trainingen over o.a. Agile Scrum als op persoonlijke groei doormiddel van coaching en intervisie.
Business Informatie Management medewerker
Rabobank | 02/2023 – Heden
Een bijdrage leveren aan het realiseren van verbetermogelijkheden in processen en data kwaliteit. Daarnaast ben ik bezig met verschillende projecten op het gebied van Ruimtebeheer, Changemanagement en Events.
PARTY MANAGER N.E.C. Nijmegen
Yvey, Nijmegen | 09/2023 – Heden
Bij N.E.C. Nijmegen ben ik verantwoordelijk voor de aansturing van verschillende facilitaire teams in het Goffert stadion. Evenals primair aanspreekpunt voor medewerkers en bezoekers. Werkzaamheden:
• Operationeel verantwoordelijk organisatie business lounge, kleedlokalen en spelershome;
• Verzorgen van planning personeel;
• Inrichten faciliteiten.
TEAMLEIDER FACILITAIR
Fortuna Sittard| 06/2021 – 12/2022
Bij Fortuna Sittard was ik verantwoordelijk voor de aansturing van verschillende facilitaire teams bij de skyboxen. Evenals primair aanspreekpunt voor medewerkers en bezoekers. Werkzaamheden:
• Operationeel verantwoordelijk organisatie Skyboxen;
• Verzorgen van planning personeel;
• Inrichten faciliteiten.
PROJECTMANAGEMENT ONDERSTEUNER (pmo)
MECC Forum| 09/2018 – 03/2019
Als projectmanagement ondersteuner bij het MECC was ik o.a. verantwoordelijk voor een onderzoek naar het optimaliseren van een intern FMIS(facilitair management informatie systeem). En het bieden van ondersteuning voor de BBB Horecabeurs, Interclassics Maastricht en TEFAF. Werkzaamheden:
• Correspondentie met standhouders;
• Financieel en administratief beheer beurs;
• Administreren afhandeling facturen.
PROJECT The energy Company of the Future
Vattenfal | 01/2022 – 04/2022
Tijdens de master Strategic management heb ik tijdens het vak Scenario’s and Businessmodel gekeken naar de mogelijkheden waarop Vattenfal kan meegroeien met de toekomst. Aan de hand van een risicologboek en de mogelijke scenario’s is er een advies geschreven over de toekomst van Vattenfal. Werkzaamheden tijdens dit project:
• Scenario’s opstellen;
• Belang en zekerheid van de mogelijke scenario’s in kaart brengen;
• Op basis van windtunneling de scenario’s uitwerken;
• Een robuust business model maken
OPLEIDINGEN
BUSINESS ADMINISTRATION, MSC STRATEGIC MANAGEMENT
Radboud Universiteit Nijmegen | 09/2020 – 09/2022
– Business, Corporate, International, Strategy
– Strategy and Data Analytics
– Strategic Consultancy and Implementation
Master Thesis Topic: Tony Chocolonely: Hoe kan een institutionele ondernemer de institutionele logica’s veranderen van de markt c.q. organisatieveld en meenemen in haar visie? Met betrekking tot boeren in Afrika en de productie van fairtrade cacaobonen. Op basis van bestaande en nieuwe data gekeken naar mogelijkheden om het organisatieveld te veranderen.
FACILITY MANAGEMENT, BSC
Hogeschool Zuyd Heerlen | 2016-2020
Bachelor Scriptie Topic: Customer service van Kasteel Eyckholt in kaart brengen d.m.v. een Value Proposition Canvas/ Customer Journey.
Kennismaken of meer informatie over Gwen?
