Smile-10-04-1514456

Hoe ben je met IBC in aanraking gekomen?
– Mijn  adviseurs hebben dit zelf aangegeven nadat ze dit via een andere Rabobank ontdekt hadden. Dus er was meteen een draagvlak.    

Wat wilde je met het coachtraject bereiken. En ben je daar in geslaagd?
– Verdieping maken in het integraal adviesgesprek en sturing naar het juiste klantkanaal, met als voorkeur het virtuele kanaal.

Wat vind je van de opzet van het geleverde programma?
– Erg goed, met name de opzet in wekelijks nieuwe onderwerpen en verdere verdieping. De adviseurs starten samen de dag met een uur groepssessie en dan volgt de individuele coaching.   

Wat zijn de resultaten gedurende het traject? (voor/na aanwezigheid trainer. Betreft kpi’s:  % Aanvragen, SA – productservice internet/mobiel,  % Aanvragen via internet/mobiel, % SA – productservice via internet/mobiel en NPS). En nu, een jaar later?
– Deze zijn verder verbeterd en we doen het werk met minder adviseurs.

Hoe is het met de sfeer in het team? Heeft het traject daar nog aan bijgedragen?
– Die is goed. Je moet echter wel de focus blijven houden en dan stimuleren ze elkaar.  

Waar sta je nu?
– De klanttevredenheid is gestegen naar gemiddeld een 8. Uiteraard hebben we nog stappen te zetten om de 9+ te realiseren. Het servicelevel is nog niet op het juiste niveau.

Wat ging uitzonderlijk goed/verrassend?
– De reacties van de klanten zijn zeer goed. De aandacht wordt echt gewaardeerd.   

Wat zou je andere banken willen meegeven?
– Dat ze dit traject moeten doen. Dat verdient de klant.   

Wat heb jij geleerd en/of wat heeft het jou opgeleverd?
– Adviseurs die dit echt leuk vinden zijn de adviseurs van de toekomst!